Brev:
Kogt vand?
9. maj 2006
Alder:
6 mdr.
Kogt vand?
Hej
Tak for dit svar, hvor er det kanon, at svaret kommer så hurtigt, så man med det sammen kan droppe bekymringerne/lave ændringer osv :-)
Dit svar udløste dog et tillægs-spørgsmål fra mig:
Skal det vand, man tilbyder en 6 mdr være kogt?
...og i samme åndedrag kan jeg så også spørge, om det er nødvendigt, at jeg stadig koger/skolder hendes kop, ske, skål osv, når det har været i opvaskemaskinen (man bliver jo ret bakterie-hysterisk, når man har haft ophold på neonatal!)
Mange hilsener
Mette